Jak zrobić papier firmowy – dobry projekt i zasady tworzenia

Papier firmowy to narzędzie, które pozwala nanieść druk reklamowy danej firmy na papier, który będzie wizytówką danego przedsiębiorstwa. Pozwala to na indywidualizację każdej sztuki papieru, która będzie przechodziła przez drukarkę, a następnie opuszczała progi firmy i kierowała się w stronę klientów.

Druk reklamowy – gdzie wydrukować to, co przyjdzie nam do głowy

Oferta, którą stanowi druk reklamowy, pozwala na całkowicie indywidualny projekt, który będzie występował na każdej kartce papieru do druku. Najczęściej jest to szyld reklamowej firmy, jej nazwa, dane kontaktowe i adres witryny internetowej. Rozmieszczenie na stronie to również indywidualna decyzja klienta, dostępne są różne wersje, a więc górne części kartki, bądź dolne jej narożniki. Należy pamiętać, aby wielkość poszczególnych elementów naniesionych na papier firmowy była dobrej jakości i czytelna dla użytkowników tego papieru.

Drukarnia internetowa

Drukarnia drukreklamowy.com.pl może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w swojej branży. Realizują oni wszelkie zamówienia, w tym również dotyczące papieru firmowego, który będzie odpowiadał indywidualnym oczekiwaniom oraz potrzebom danego klienta. Oferta, którą przygotowała firma dotyczy papieru w rozmiarach A4 i A5.  Warto pamiętać, że druk A4 stanowi klasyczne rozwiązanie, które będzie odpowiednim rozwiązaniem do na przykład teczek firmowych, czy przygotowania stosownych do podpisania dokumentów. Natomiast wybór papieru w formacie A5 to mniejsze rozwiązanie, bardziej poręczne i skierowany może być między innymi do wysyłki dokumentów w kopertach, które są podobnej wielkości. Dotyczy druku jednostronnego na papierze 90 g, bądź 120 g typu offset preprint. Jakość premium dedykowanego dla danego przedsiębiorstwa pozwala osiągnąć druk na papierze o wyższej gramaturze, natomiast do wykorzystania hurtowo, doskonale sprawdzi się również lżejszy rodzaj papieru. Zarówno jedno, jak i drugie rozwiązanie to bezpieczne rozwiązanie dla każdego rodzaju drukarek znajdujących się w prowadzonych przedsiębiorstwach. Atrakcyjne ceny, dowolny nakład i szybki czas realizacji zamówienie to szereg korzyści, które drukarnia oferuje swoim klientom. 

Papier firmowy – makiety

Przy wyborze odpowiedniego papieru firmowego, należy skorzystać z jednej wśród dostępnych makiet, które są szablonami możliwymi do wykorzystania w dalszej części prac nad projektem. Następnie trzeba określić, jakie logo i nazwa firmy będzie widniała na zamówionym papierze oraz pozostałe dane. Ważną informacją jest tu konieczność sprawdzenia, czy w proces realizacji zamówienia nie wkradły się jakieś błędy, literówki, bądź pomyłki przy wpisywaniu numeru telefonu, adresu e – mail lub adresu strony internetowej. 

Każda kolejna linijka tekstu na papierze, to nowy wiersz w dokumencie zamówieniowym, więc warto zwrócić uwagę również na prawidłowe sformatowanie tekstu, aby potem nie wkradły się niejasności podczas produkcji otrzymanego zamówienia.

Redakcja pracownia-rozwoju.com.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *