Strona główna
Biznes
Tutaj jesteś

Czy blogi są potrzebne?

Biznes Data publikacji - 20 października 2019 Autor - Redakcja pracownia-rozwoju.com.pl

Blog to coś, co już od bardzo długiego czasu można znaleźć w sieci. Blogi to coś, co wiele osób już doskonale zna i samodzielnie to posiada. W dawnych czasach mogliśmy pochwalić się papierowymi formami pamiętników, a dzisiaj wiele osób chwali się tym, że prowadzi internetowy pamiętnik, czyli blog. Taki blog może mieć formę ogólnodostępną, czyli każdy będzie mógł zobaczyć co mamy do powiedzenia lub też formę prywatną, czyli dostępną tylko dla wybranych osób lub tylko dla nas. Kiedyś blogi wykorzystywane były tylko faktycznie do tego, aby spisywać to co jest tak bardzo ulotne, czyli wspomnienia. Dzisiaj jest zupełnie inaczej.

Promowanie marki

Obecnie takie miejsca w sieci wykorzystuje się do promowania własnej marki, własnej firmy. Wiele osób nie tylko prowadzi własne blogi, ale także nawiązuje współpracę z innymi osobami piszącymi takie pamiętniki internetowe. Jeżeli ktoś ma ten dar w sobie, to równie dobrze może w doskonały sposób zaistnieć poprzez prowadzenie takiego pamiętnika w sieci w dowolnej tematyce. Śmiało można powiedzieć, że jest już wielu takich celebrytów, którzy zaistnieli na rynku tylko dlatego, iż zdecydowali się na prowadzenie takiego pamiętnika o swoich rodzinnych przygodach, o podróżowaniu, o gotowaniu, o kosmetykach, o modzie, o… . O naprawdę wielu rzeczach.Co więcej – te osoby są dzisiaj idolami innych osób, młodych, starszych, które są wpatrzone w nich jak przysłowiowe obrazki. Nie można się więc dziwić, że współpraca z blogerami może stać się bardzo opłacalną rzeczą. Wiele firm nawiązuje współpracę z takimi autorami, dzięki czemu ich reklama jest jeszcze bardziej rozpoznawalna.

Przykład?

Młoda mama prowadzi stronę, gdzie nie tylko opowiada o swoim życiu codziennym z dziećmi, ale również poleca (lub też wręcz przeciwnie)różnego rodzaju produkty dla dzieci młodszych i starszych. Znana marka zabawek postanawia wypromować swoją serię zabawek dla dzieci w różnym wieku i nawiązuje współpracę z tą właśnie mamą, która może pochwalić się ogromną ilością czytelników. Mama cieszy się, ponieważ jej dzieci mają możliwość darmowego testowania zabawek, a marka cieszy się, że za przyczyną pozytywnych komentarzy jej marka jest jeszcze bardziej rozpoznawalna wśród innych osób. Podobnie jest również z ekspertami motoryzacyjnymi, budowlanymi, z markami odzieży i z wieloma innymi firmami, które dbają o swoją reklamę w sieci. Współpraca z blogerami jest rzeczą bardzo opłacalną, ponieważ lubimy korzystać z czegoś, co jest polecane przez inne osoby, a w szczególności przez znanych celebrytów.

Redakcja pracownia-rozwoju.com.pl

W naszej redakcji skupiamy się na aspektach biznesowych, pracy i finansów. Jesteśmy miejscem, gdzie znajdziesz inspirujące artykuły, praktyczne porady i aktualne informacje dotyczące świata przedsiębiorczości oraz zarządzania finansami osobistymi.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?

Kiedy notariusz może odmówić